Kontaktujte SlevyDnes
Pokud jste zavítali na tuto stránku, je pravděpodobné, že nám chcete sdělit svůj názor, zeptat se na nějakou informaci, či si postěžovat na určitý problém. Pro všechny tyto případy jsme pro Vás připravili formulář, přes který nám můžete sdělit vše potřebné.
Často kladené dotazy
Některé dotazy se opakují častěji než jiné a abychom Vám ušetřili čas, vypsali jsme je níže. Věříme, že Vám tyto informace pomohou!
Mám problém s nákupem
Nákup na každém slevovém serveru funguje jinak a každý slevový server nabízí jiné platební metody. V případě problémů s nákupem kontaktujte provozovatele slevového serveru. Přečtěte si také obecné informace o fungování hromadných slev.
Neobdržel jsem zakoupený slevový voucher
V případě, že jste neobdrželi zakoupený slevový voucher nebo máte jiný problém s konkrétním nákupem, kontaktujte provozovatele slevového serveru, kde jste nákup provedli. SlevyDnes.cz poskytují pouze přehled slev konkrétních slevových serverů. Nejsme prodejci ani poskytovatelé slev.
Nechci dostávat Váš slevový zpravodaj
V patičce každého emailového zpravodaje je odkaz pro změnu nebo úplné odhlášení zasílání emailového zpravodaje.
Poskytuji službu, chci u Vás uveřejnit svoji nabídku
SlevyDnes.cz zobrazují nabídky pouze od slevových serverů. Pokud chcete uveřejnit nabídku slevy ve své provozovně, oslovte některý ze slevových serverů.
Chceme na SlevyDnes.cz přidat náš slevový server
Postupujte dle informací zde.
Kontaktní formulář
Upozornění! Slevydnes.cz zajištují pouze přehled slevových nabídek konkrétních slevových serverů. Dotazy na konkrétní objednávky voucherů směřujte přímo na zvolený slevový server.